Snickers og twist til folket

MORO: Det Norske Teatrets «Charlie og sjokoladefabrikken» har mange sceneskift og gode skuespillere, men har litt å gå på, skriver vår anmelder. Her ser Charlie (Peter Andreas Hjellnes Moseng) på mens Augustus Gloop (Kristoffet Olsen) gumler i seg godter. FOTO: ERIK BERG

Det Norske Teatrets «Charlie og sjokoladefabrikken» er så full av publikumsfrierier at det ikke er så rart om mange sier ja.

«Roald Dahls Charlie og sjokoladefabrikken»

Det Norske Teatret

Manus: David Greig

Musikk: Marc Shaiman

Sangtekster: Scott Wittman og Marc Shaiman, og fra filmen av Leslie Bricusse og Anthony Newley

Oversettelse: Runar Gudnason

Regissør: Vidar Magnussen

Scenograf: Gjermund Andresen

Kostymedesigner: Christina Lovery

Lysdesigner: Torkel Skjærven

Koreograf: Belinda Braza

Orkestreringer: Doug Besterman

Arrangement: Marc Shaiman

Musikkansvarlig: Lars Bleiklie Devik

Dramaturg: Mathilde Holdhus / Ingrid Weme Nilsen

Ja, det gjer vondt

IDYLL? Forholdet mellom mor (Mari Strand Ferstad) og son (Svein Solenes) kan tidvis vere meir vondt enn idyllisk. FOTO: STIG HÅVARD DIRDAL

Godt teater skal stundom gjere vondt. Skikkeleg vondt, som i dramatikardebuten til Monica Isakstuen.

«Se på meg når jeg snakker til deg!»

Rogaland Teater, Intimscena

Av: Monica Isakstuen

Regi: Øyvind Osmo Eriksen

Scenografi: Kjersti Alm Eriksen

Kostyme: Ingjerd Meland

Lysdesign: Karl Oskar Sørdal

Med: Svein Solenes og Mari Strand Ferstad

Nylig anmeldt

ELEGANT GÅVE: «[Regissøren] ha honnør for (…) å gi det fysiske plass i ei [teksttung] framsyning. Dansen erstattar scenografien og saman med tonane frå Bendik Giske (…) og nydeleg tekstformidling vert dette ei svært elegant innpakka gåve av ei framsyning», skreiv Frøydis Århus om «Sigd» på Det Norske Teatret.

Du kan bla til neste sideBla med piltastene